2015/11/05

STOP indarkeriari

Ea galtzagorriak,
zer uste dozue adierazi nahi dela irudi hauekin?
Pentsatu eta animatu zure eritzia konpartitzen!


6 iruzkin:

julen erabiltzaileak esan du...

Nik uste dudan gauza,zeozer ez bazaizu gustatzen stop esaten duzu. Adibidez, norbaitek esaten badizu ez bazara beraiekin egoten bera, zure laguna ez da izango.

Unknown erabiltzaileak esan du...

Oso ondo Julen! Zure eritzia ematen animatu zara.

ITXASO erabiltzaileak esan du...

Nik uste dut,zerbait ez bazaizu gustatzen STOP esaten duzu ez jarraitzeko.

Unknown erabiltzaileak esan du...

Hori da Itxaso!
Oso ondo.

Unknown erabiltzaileak esan du...

Nire ustez, STOP esaten diogu norbaiti, gustatzen ez zaigun gauza bat egiten digunean: jotzean, iraintzean...
MIKEL ETXEBARRIA

Katalin Alonso erabiltzaileak esan du...

Nire ustez STOP esaten dugunean esan nahi du ez dugula nahi egin diguna berriz egitea adibidez: gustatzen ez zaigun txantxa bat egitea,jotzea...

KATALIN ALONSO